UWAGA! Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci komfortu przy przeglądaniu serwisu i korzystania z dostępnych usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o sposobie ich użycia.

Dowiedz się więcej o polityce cookies.Zamknij

FAQ

Rejestracja

  • Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Przypomnij hasło” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
 

  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, nie jest konieczne. Można dokonać zakupu bez rejestracji.
 

  • Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Utwórz nowe konto"
 

  • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „Edytuj dane”.
 

Zamówienia

  • Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Tak, można wycofać złożone zamówienie.
 

  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
 

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Przesyłki większe dostarcza firma spedycyjna PST OST SPED SP. Z O.O., ul. Magazynowa 5A62-023 Gądki, NIP: 7780048114 raz przesyłki mniejsze firma kurierska TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o., ul. Wybieg 8, 61-315 Poznań, NIP 118-00-29-298.  Staramy się realizować zamówienia najszybciej jak to możliwe. Przesyłki dostarczane są pod podany w zamówieniu adres zazwyczaj w ciągu  3-5   dni roboczych. Czas realizacji produktów na „Specjalne zamówienie” – zostanie indywidualnie podany drogą mailowa lub telefonicznie.
 

  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Klient może modyfikować zamówienie, do chwili otrzymania na adres poczty elektronicznej Klienta informacji potwierdzającej nadanie przesyłki przez Sprzedawcę. W szczególności, zmiany mogą dotyczyć zakresu przedmiotowego zamówienia, anulowania całości lub części zamówienia, zmiany adresu Dostawy, lub zmiany danych na fakturze VAT.


Wysyłka i dostawa

  • Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym  w siedzibie Państwa firm?
     

Tak, odbiór osobisty w Biurze Sprzedaży - 62-007 Biskupice, ul. Główna 8, czynne w Dni Robocze (od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 - 17:00), (w piątek w godzinach 9:00 – 15.00). Nie akceptujemy płatności kartą płatniczą/kredytową.  Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wcześniejszym ustaleniu daty oraz godziny odbioru z pracownikiem Biura Sprzedaży telefonicznie bądź e-mail.
 

  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Nie, niestety w chwili obecnej realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zakupem zagranica prosimy o kontakt  z

Karolina Matuk
szef eksportu
telefon kom.:+48 661 383 839; e-mail:karolina@plastivan.pl

 

  • Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz wartości złożonego zamówienia. Koszt dostawy wyliczany jest automatycznie po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu ilości i sposobu dostawy Zasady naliczania opłat przesyłek większych najlepiej zobrazuje tabela.

     


 Wartość zamówienia
 

Koszt dostawy
 

do 1000,00 zł  

 125 zł

od 1000,01 do 3000,00 zł

 200 zł

od 3000,01 do 5000,00 zł

 250 zł

od 5000,01 do 7500,00 zł

 300 zł

od 7500,01 zł

 gratis



Koszt dostawy przesyłek  mniejszych do 5 kg (brana pod uwagę jest waga wyższa – przeliczeniowa bądź rzeczywista) wynosi 23,70 netto.
 

Czy usługa kurierska dotyczy wniesienia/wjazdu na posesję?
Mniejsze przesyłki, wysyłane za pomocą kuriera TNT są dostarczane pod drzwi. Natomiast w przypadku dużych przesyłek typu: panele, ogrodzenia i deski tarasowe – przewożone są one dużymi samochodami ciężarowymi, tak więc w obowiązku kierowcy jest wjazd z  ładunkiem na teren posesji, bądź jeżeli nie ma możliwości wjazdu, zatrzymanie się w najbliższej jej okolicy(ulicaitp.) Rozładunek jest w obowiązku po stronie kupującego.

 

Wysyłka i dostawa

  • Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

przelew na konto firmy Plastivan Sp z o. o . - BNP Paris Bank Polska S.A. 42 1600 1084 0004 0503 6615 5151 – Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać nr zamówienia (numer ten jest wyświetlany w wiadomości e-mail, która klient otrzymuje po dokonaniu zakupów).
 

  • Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

W sklepie internetowym www.sklep.plastivan.pl płatności można dokonywać w następujące sposoby:

- przelewem on-line za pośrednictwem serwisu Payu 

- PayU to szybki i wygodny sposób płacenia za zakupy w Internecie. Każdy Klient w ciągu paru minut, za pomocą kilku kliknięć, może dokonać bezpiecznej płatności za zamówienie,

- przelew na konto firmy Plastivan Sp z o. o . – Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać nr zamówienia (numer ten jest wyświetlany w wiadomości e-mail, która klient otrzymuje po dokonaniu zakupów).

- gotówka przy odbiorze - odbiór osobisty w Biurze Sprzedawcy -  62-007 Biskupice, ul. Główna 8, czynne w Dni Robocze (od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 - 17:00), (w piątek w godzinach 9:00 – 15.00). Nie akceptujemy płatności kartą płatnicza/kredytowa.  Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wcześniejszym ustaleniu daty oraz godziny odbioru z pracownikiem Biura Sprzedaży telefonicznie bądź e-mail.

- Za pobraniem – płatność dokonywana jest u kierowcy firmy spedycyjnej dostarczającej towar. W przypadku wybrania transportu za pobraniem doliczana jest opłata pobraniową w wysokości 20 zł brutto.


Wymiany i zwroty

  • Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem. Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży (dostępne na naszej stronie w Regulaminie) oraz  fakturę VAT (lub paragon).
 

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on-line.
 

  • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez producenta.
 

  • Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Niestety nie ma możliwości typowej wymiany.

Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie na inny rozmiar lub kolor złożyć nowe zamówienie.

Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży oraz jedną z faktur VAT.

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on-line.
 

  • W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.


Reklamacje

  • Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu będą uwzględniane tylko na podstawie pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki.
 

Ewentualne uszkodzenia transportowe należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się Biurem Sprzedawcy  drogą elektroniczną : sklep@plastivan.pl
 

Podstawą do zgłoszenia reklamacji wynikającej na skutek wadliwego transportu jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę w formie spisanego przez kuriera protokołu (uszkodzenia mechaniczne z widocznymi uszkodzeniami opakowania jeśli produkt posiada opakowanie jednostkowe).
 

W przypadku stwierdzenia wad technologicznych podstawą reklamacji będzie pisemne zgłoszenie reklamacyjne przesyłane do Biura Sprzedawcy wraz z kopią dokumentów potwierdzających zakup towaru (faktura lub paragon oraz dokument WZ),krótkim opisem szkody, oraz przesłaniem zdjęć produkt. (jeżeli to możliwe).
 

Reklamacje prosimy składać poprzez formularz reklamacyjny (dostępny na naszej stronie w Regulaminie).


​Produkty

  • Czy przygotowujemy wyceny ogrodzeń i tarasów?

Jeżeli oprócz zakupu produktów z oferty naszego sklepu internetowego, jesteście Państwo zainteresowani usługą pomiaru i montażu, zapraszamy do zapoznania się z  aktualną listą punktów Autoryzowanych Partnerów Sprzedaży i Montażu, dostępną na stronie http://www.plastivan.pl/kontakt/sprzedaz-montaz/.
 

Jednocześnie informujemy, że staramy się stale poszerzać zasięg Sieci Autoryzowanych Partnerów Sprzedaży i Montażu.
 

  • Czy oferujemy montaż?

W trosce o dostępność naszej oferty, oraz kompleksowość obsługi i profesjonalizm wykonania, stworzyliśmy specjalny kanał dystrybucji naszych produktów wzmocniony usługą montażu – APSiM - http://www.plastivan.pl/kontakt/sprzedaz-montaz/.
 

  • Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

W celu uzyskania informacji o dostępności danego towaru, należy skontaktować się z Biurem sprzedawcy drogą telefoniczną lub mailową.
 

  • Czy jest możliwość przecinania, docinania zmówionych produktów?

Nie, nie ma takiej możliwości. Produkty sprzedajemy jedynie w długościach przedstawionych na kartach produktowych w sklepie internetowym.

Please wait